Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Tady alespoň vidíš, Vavřinová, proč tě vždycky cpu na serepetičky do železářství....mají jich tam taky dost a na kleště se sanťáckou čepicí vskutku nenarazíš..

A od těch dob, co po pastvinách běhají modré krávy se už nedivím ani vánočním;-D

1 0
možnosti
Foto

v železářství se nelíbím :-( tam já ti se v těch serepetičkách tak pěkně nepohrabu ;-D

teď se jen bojím, aby se těch kleští nechyt ňákej kreativec... :-/

1 0
možnosti
JR

J18a15r63a 97R70a49n12k

6. 11. 2015 23:10

DobryR^

Muj prvni prilet do mista, kde ziju byl pred Vanocemi a malym letadlem chvili krouzil nad mestem, myslela jsem, ze jsme v Disneylandu, bylo to uz navecer a vse osvetlene i budova Parlamentu, bylo to krasne kycove, ale kdo jsem ja, abych je kritizovala. Dnes uz jsem si zvykla, ale ti red-nosed Rudolfove v zahradach mne desi stale, sousedka mne chtela jeden rok prekvapit a udelala takove cepicky s "trofeji" pro me kocky, byla jsem doskrabana a nakonec jsem se smichy pocu atd.

Vase Vanocni krava je perfektni, dovolim si prelozit a poslat pratelumR^

2 0
možnosti
Foto

jasně, doufám, že je to pobaví stejně jako Vás :-)

teď budu z hrůzou trnout kdo z mých empatických přátel si to tady přečte a nadělí čepici nejen mně, ale i mému zvěřinci ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

J12a71n61a 96M14a38j34o87v83á

6. 11. 2015 23:03

Vánoční kráva je tradiční záležitost, která se na řídce osídlených kopcích  Valašska udržela až do roku 1990, kdy byla nečekaně a prudce vyhlazena lila kravkou Milkou, kterou vánoce nezajímají.

Pozůstatky lze najít v archivních zápiscích ze soukromé korespondence Amálie Kutinové, jejíž sestra se v sérii "Listů z pasek"zmiňuje o tom, jak šla s kravkou vybírat strom vánoční, aby rodině k potěše oka i ducha sloužiti mohl. Rovněž lze nalézt zmínky o hebounkém másle z mléčka vánočních krav. Domněnka, že jde o specifické vlastnosti krav narozených v čase vánočních svátků nebyla nikdy vyvrácena.

A navíc, kdo jiný, než poklidná kravička, by pomohl předčítat dopisy Ježíškovi? Nebo si snad někdo myslí, že to miminko umí číst?

7 0
možnosti
Foto

tak ona to nakonec byla kráva R^ jakejpak sob, že jo?

2 0
možnosti
VN

A bude toho v tomto období ešte viac ,nuž len si pripraviť nervy a dobrú náladu a hlavne dobré kafíčko potom , Ivanko ;-DR^

valika

1 0
možnosti
Foto

já už se budu snažit se těmto zčervenalým místům vyhýbat. přece jenom, nervy mám jenom jedny, to ani kafe nespraví ;-D

1 0
možnosti
Foto

A proč ne? Sob u nás nežije, kráva je taková domáčtější, já jsem pro vánoční krávu do každé rodiny;-DR^

7 0
možnosti
Foto

Ani krávu nazmar! [>-]

6 0
možnosti
Foto

Já mám také velmi výrazný chobot.

Alespoň myslím, že je to chobot :-)

5 0
možnosti

Boha jeho, tak když to nevíš, tak se podívej r zrcadla, a nebo to zkus pohmatu, né?:))))))))

5 0
možnosti

To jste se s tou kámoškou nějak unáhlily, tak brzo to slavit, že?:)))))))))

Ale zase máš zážitek z přehlídky vánočních kýčů:))))))))))))))

3 0
možnosti
Foto

kdepak, to jak padlo datum, tak nás nic nemohlo udržet, to víš... ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS