Diskuse

Budiž světlo!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborná slohová práce;-D.R^V

0 0
možnosti
Foto

no jo, to mně slohy jdou :-)

1 0
možnosti
Foto

teda ale to jsi možná byla jediná ;-D

1 0
možnosti
Foto

J68a62n29a 90M13a85j34o10v97á

21. 9. 2014 18:19

Karma a za zpoždění ;-D

A za " A chlapci nám tedy nezklamali - neozval se nikdo." -R^R^

3 0
možnosti
Foto

no... to mě budou zas mít chlapci rádi ;-D;-)

dík :-)

2 0
možnosti
Foto

Járovky jsou nebezpečné :))

2 0
možnosti
Foto

ďábelsky nebezpečné, co ti budu povídat :-P;-)

2 0
možnosti
Foto

Dobrý R^

Ale příště bych ještě zajel do elektrárny a vrazil jim tam do turbíny pajcr, aby byla jistota.

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D no já bych klidně ;-D kde jste byl, když jsem potřebovala poradit? tohle mě nenapadlo ;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)ŠikovnáR^

Já jsem jednou měnila žárovku ve světlometu. Po dvou a půl hodinách se mi to podařilo. Byla jsem na sebe pyšná, že jsem k tomu nepotřebovala chlapa;-D

3 0
možnosti
Foto

ve světlometu? 8-o příště se ptám už jedině tebe ;-DR^

1 0
možnosti
DA

D15a83v88i90d 20A73d54l31e22r

20. 9. 2014 19:10

Silný příběh o elektřině. Karma jako Temelín. R^ :-)

8 0
možnosti
Foto

ten je speciálně pro vás ;-DR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS