Diskuse

Já mám prsa, kdo má víc?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Včera jsem se vrátil ze setkání se spolužáky po 63 letech. Kecali jsme kecali a já vdovec s jednou dospělou dcerou, na níž si nemohu ani trošíčku stežovat, vyslechl, jak jsou některé děti v době, kdy je staří potřebují tak zaměstnané, že "cizí" si na ně udělá víc času. Uf to byla dlouhá věta. Jediné, co mě dnes mrzí, že jsem prošvihhl den otevřených dveří v Čáslavi na letišti. To jsou starosti, že? Obdivuji Vaši "zpověď" a věřím, že mnozí ani nepochopí, co to obnáší. Když jdu za vnučkami ke škole, někdy mě napadá, že Herodes nebyl špatný král.  Můj mail máte - jsem tu pro Vás 24 hodin denněV

0 0
možnosti
Foto

No já nevím, mně na tom nic odvážného nepřijde. Lékaři jí řekli, že MOŽNÁ ji hrozí rakovina a ona ze strachu nechala řezat do svýho těla a připravila se o to co ji dělá ženou. Co je na tom odvážného?

1 2
možnosti

Odebrali jí mléčné žlázy a nahradili je implantáty. To je zřejmě to odvážné, jak jsem z diskuse vyrozuměla, protože přece ne každý silikon snese. ;-)

0 1
možnosti
Foto

děkuji za další příspěvky v diskuzi :-) myslím, že už jsem za sebe řekla vše a tak nebudu jednotlivě reagovat, opakovala bych se. ale vaše názory mě zajímají, takže pište ;-)

3 3
možnosti
Foto

Obdivuji Vaši svatou trpělivost:-)

Jako ten, který nevydržel, to chápu;-)

2 1
možnosti
SN

Nezlobte se, ale krok AJ beru, že spojila příjemné s užitečným. Ano, nechala si na základě pravděpodobnosti onemocnění provést preventivní zákrok, ale zároveň (a to velmi chytře) si hned nechala udělat nové umělé poprsí. bez toho, aby se přiřadila k ostatním celebritkám, co se pyšní silikony. Ona to prostě udělala s grácií a díky dobrému PR jí to všichni žerou..

5 3
možnosti
MK

Nechápu, co je tak odvážného, obdivuhodného a obětavého na výměně pravých prsou za prvotřídní implantáty. Pokud se nepletu, totéž dělají i desetitisíce jiných žen. Jestli je to kvůli údajnému strachu ze smrti nebo kvůli iluzi nevadnoucí krásy, to už je jejich věc. Není na tom nic špatného, ani nic dobrého. Jisté je jen to, že o zdravotních důvodech takového kroku bude teď mluvit mnohem více žen, kterým je trapné přiznat, že se prostě chtějí víc líbit chlapům.

5 2
možnosti
Foto

Žena si nezvětšuje prsa kvůli mužům, těm se umělotiny nelíbí, ale aby se vyrovnala těm, kterým doposud velké "přednosti" záviděla a nakrkla všechny s malými.

2 2
možnosti
Foto

K  jejímu kroku se vyjadřovat nebudu. Ale tím, že to udělala známá celebrita a nebylo plátku, kde by se o tom nepsalo, spousta žen se nad tím zamyslela a začala víc myslet na prevenciR^

Mmch- plastiku po ablaci prsu proplácí pojišťovny, takže se nemůže stát, že by některá žena zůstala "deformovaná" navěky.

4 1
možnosti
Foto

já myslím že to nevnímáte uplně přesně. Ona si prakticky vzato nenechala odstranit prsa protože okamžitě jí byly voperovány implantáty, které má velké množství jiných celebrit i běžných lidí. Na vzhledu se tedy nic moc výrazně nezmění, pouze nebude moci kojit.

Nechci samozřejmě shazovat její rozhodnutí. Určitě to má něco do sebe, ale není to až tak tragické jako to mnozí podávají. Jsou jiné ženy, které takovou operaci musí podstoupit ale na následnou plastiku už nemají peníze takže jsou skutečně bez prsou (a to je podle mě mnohonásobně horší)

7 0
možnosti
Foto

víte, já v tom nevidím nic "tragického", ale taky v tom nevidím "jenom". jste chlap, je úplně logický, že se vás to emočně nedotýká tak jako ženy. zrovna tak nejsem já schopná se vžít do pocitů chlapa, kterej má problémy s prostatou. ano, chápu, je to zlý, ale tak nějak mě to vlastně "nechává chladnou", protože je to něco, co mě neohrožuje. třeba to zní sobecky, ale je to myslím logický :-)

2 6
možnosti
PZ

Ja nevim me se to zda trosku pritazene za vlasy. Az proste nastane cas tak clovek odejde. Nekdo v 27 nekdo 30 nekdo v 50 jiny v 90. Ziju kazdy den jako by byl spodledni a az to jednou prijde tak s pokorou odejdu a je jedno kdy nebo jestli s civilizacni chorobou nebo bez ni. Vubec si nemaluju ze tu budu do duchodu... nevim asi ne... a kvoli toho se rozhodne nebudu nechavat vybrakovavat abych si zaslouzil dalsich par dni... Ale zaroven dekuju za ty ktere jsem tu byl.... Ono obecne jsme si odvykli ze smrt je soucasti zivota a nas konec je podle me zbytecne porodluzovat a stracet tim jeho  kavlitu a dynamiku

0 0
možnosti
Foto

to jste asi jeden z mála, kdo takhle uvažuje. těžko říct, podle mě u většiny musí nutně převládnout pud sebezáchovy a pokud je nějaká možnost, tak ji člověk využije. ale tady jde spíš o to, že pokud má člověk téměř jistotu, že onemocní, pak je rozhodně lepší učinit preventivní kroky, ikdyž to vůbec nemusí být jednoduché :-)

1 1
možnosti

Odebraly jí jen mléčné žlázy, takže bude vypadat asi líp než předtím.... nějak tu zposvátnění jejího kroku nechápu, má asi šest dětí, kojit se nechystá, tak co. Ťo je zas bublina. To abychom obrečeli každý slepý střevo.

9 2
možnosti
MP

Názory na tento problém se různí a možná to nebyl nejlepší nápad!

Tady to máte : 

http://www.greenmedinfo.com/blog/did-angelina-jolie-make-mistake-acting-breast-cancer-gene-theory

Ale rozumím tomu, že informace z mainstreamu jsou pro většinu axiomem.

1 1
možnosti
Foto

názory se různí samozřejmě, tohle je moje zamyšlení nad problémem. mainstream (nesnáším to slovo) s tím nemá nic společného :-)

1 5
možnosti