Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

úžasné! pozdravujte Jendu

0 1
možnosti
Foto

vyřídím :-) hrozně dlouho jsem vás "neviděla", to je dobře, že jste zpátky :-)

0 1
možnosti
MV

M29i68l19a22n 41V57e98l61k63ý

15. 3. 2013 17:15

Děkuji! :-):-):-) .... ;-D

1 0
možnosti
MS

Od počátku jsem tušil, že to skončí kolosálním pšoukem. ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)v vy byste se teda asi překvapit nenechal ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Dnes zjišťuji, skutečně dobrý den je vzácnost, které si musíme vážit;-)

Tak Dobrý den!!

0 2
možnosti
JH

Taky jsem jeden čas pobývala v paneláku. A jednou si soused za zdí kejchnul tak, že mi tlaková vlna vyrazila z ruky hrnek...:-)

2 0
možnosti
Foto

To my bydleli v paneláku, kde byl "průslech" s dolním bytem stoupačkou od antény a telefonu. A tak si náš soused stěžoval na MNV, že jsme hluční, smějeme nahlas, i když v televizi nic k smíchu není:-)

To on totiž nevěděl, si posloucháme záznamy, které cenzura na Silvestra do vysílání nepustila;-D

Plechová vana zase při napouštění zlobila, takže jsme byli nazváni prasaty, která se denně koupou:-P

Dnes na to s úsměvem vzpomínám a ve svém domečku si mohu nahlas pšouiknout, což mě, samotného, ani nebaví;-)

Jóóóóó a zdravím;-)

4 0
možnosti
Foto

dobrý večer :-) tak prasata, co se denně koupou, to je moc hezký ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Představila jsem si to a brečím tady smíchy;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

a tos neslyšela, když to ten v.. jenda vykládal. to bylo i s hudebním doprovodem, vzal to tak detailně a věrně, že to vypadalo, že to bude se vším všudy :-(;-D

0 0
možnosti
OU
Foto

;-D;-DHálelúúújá, pšouk, dobrý denR^V

1 0
možnosti
Foto

to ne, to jste nebyl vy, to jméno bylo trochu jiný ;-D dobrý den :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS