Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-)R^ (neznám....ale souhlasím)

0 0
možnosti
KT

jo, jo. jak pravila předřečnice, u malých dětí to tak bývá. i když tam bývá i opak, což je dobře. zkrátka pravdivé reakce. u zvířat samozřejmě. a mužský, který klade podobné požadavky, často bývá fascinován vypočítavou za tím účelem pěstovanou krasavicí. a ta mu to pak vysvětlí, o čem život opravdu je...

0 0
možnosti
Foto

jo tak toho jsem si taky všimla. akorát mě to nenapadlo tak hezky zformulovat :-)R^

0 0
možnosti
AJ

Jo, když byly děti malé, ráda na období bezpodmínečné lásky vzpomínám!

Po pravdě, když se sama sebe ptám,které období života bylo pro mne nejkrásnější, musím říci, že to bylo právě toto období, tak do tří let prvního dítěte.

Díky za milé čtení!

0 0
možnosti
Foto

já děkuju za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Smím se připojit ?

Já to vidím mnohem jednodušeji, ale jen proto, že mám padesát let manželství za sebou To nešlo o bezpodmínečno, ale o vzájemnou toleranci. jinak se to nedá vydržet;-)

0 0
možnosti
Foto

jé, no musíte, moc ráda vás vidím :-) dobrý den :-)

řeknu vám, smekám R^ a jenom taková malá "technická": myslíte, že se to vzájemně vylučuje? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Existuje, rozhodně :) Můj psejk mi ji projevoval pokaždé, když měl možnost :)R^

2 0
možnosti
Foto

no ještě že ti psi existujou ;-D:-/

0 0
možnosti
PB

Zamilovaná také musíte chtít být. Znám jednu ženu není nijak zvláštní , ale sbalila největšího samce v okolí a dělá mu samé pomyšlení a on jí také strašně miluje, hezky o ní mluví a snesl by jí modré z nebe i když dlouhá léta zahybal. Jednou se stalo, že k nim domu přišla jedna z těch jeho lásek a vybalila na ní, že je jeho milenka a on že se rozvede a ji si vezme. Anna nečelala ani minutu nafackovala jí s tím, že si pomluvama nenechá rozvracel manželství a že to jistě není pravda. Když přišel Josef domu ani mu to neřekla. A mají spokojené manželství už 40 let. Jak ji znám asi by tomu nikdy nevěřila, nebo je tak chytrá.

0 0
možnosti
Foto

nebo že by věděla něco o lásce bez podmínek? ;-)

ale většina z nás má meze, přes který prostě nepůjde...

0 0
možnosti
Foto

Nejen děti,ale i psi milují bezpodmínečně (pravda- někteří milují i víc, za kus žvance;-D)

2 0
možnosti
Foto

no tak jako těm by to šlooooo ;-D;-D;-D ale zkus mu nedat jeden den nažrat. sedí u prázdný misky a povrčuje ;-D horší, než chlap ;-D;-)

ti mi zase dají :-/;-D

2 0
možnosti
PB

Vzhledem k tomu, že znám pár singles tak o tom občas přemýšlím i když na to nevypadám. A je to dané sobeckostí lidí, protože žijí dlouho sami a vlastně nic něž na sebe, své pohodlí a své chtění nemyslí a ničemu se nechtějí také přizpůsobit. Možná je to také jejich dementním přístupem k partnerovi. Kdyby to místo podmínek dal do přání a snů o Vás možná byste mu vyhověla sradostí, hěhala v šatičkách s dlouhými vlasy a pocitem štěstí, bez toho abyste myslela co řeknou kamarádky. Kdo ví? ;-D

2 1
možnosti
Foto

no, nevím. tohle je třeba případ i manželů. oni jsou spolu mraky let a mají tendenci se neustále "předělávat". teda samozřejmě jenom jednostranně. to není jenom otázka singles.

a já tomu nějak pořád nerozumím, co ty lidi k tomu vede? potřebujou se sami ujistit o tom, že protějšek je "bude poslouchat"? chtějí ho ovládat? pak to přece není vůbec o lásce.

a já na to jsem už dost alergická ;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsáno! :-) Já tuto lásku ještě nežila, bohužel. Jestli někdy přijde, tak si ji hodlám vychutnat, jelikož se domnívám, že jsem schopná takovou lásku nabídnout... Jak jste to tady psala - ty všechny požadavky - miluji tě, ale musíš se obléct tak, být taková a maková, tak se mi vybavil život s mým bývalým... A právě také díky těmto věcem je to, jak již jsem psala, BÝVALÝ přítel... Přeji hezký večer! :-)

0 0
možnosti
Foto

Kdysi se u mě takové typy vyskytovaly (Měla bys ...a tohle bys neměla...). díkybohu za mého normálního manžela, který mě miluje, ať jsem zrovna štíhlá nebo baculatá, nakrátko nebo vlasy po ramena....takovou, jaká jsemV

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS