Diskuse

Milý Ježíšku...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Az teprve vcera :-/ jsem si vsimla, ze mate novy clanek a tak tedy dodatecne a pozde, ale prece ;-) preji vse nej, nej do roku 2014 a take krasneho letosniho Jeziska - to jsem prvni, ze jo ? ;-D

0 0
možnosti
MS

Taky jsem byl tak zpozdilý a myslel jsem si, že  p o ř á d n á  vánočka je vrchol veškerého vánočního pinožení. Než jsem poprvé ochutnal pravou vánoční  š t o l u. To je prostě úplně jiný level !  R^

0 0
možnosti
Foto

maminka ji taky letos pekla, ona asi peče všechno na světě :-) a pořád má strach, aby toho nebylo málo... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Všem moc děkuju za přání a hromadně přeju všem šťastné a pohodové Vánoce :-)

1 0
možnosti
MS

Milý Ježíšku, moc přání už nemám, ale mohl bys mě například příští rok včas nakopat, abych se včas podíval, jestli Ivana nemá konečně nějaký příspěvek na iDNES?

Zírám tam od června velice často a v prosinci to pros..švihnu! Dost lamentací!

Zkusím tedy už jen přání do Nového roku: Ať se Ti, Ivanko, všechno co chceš podaří a hlavně piš. Všichni totiž píšou a stejně není co číst, tak se neflákej, protože Tebe čtu rád.

PS. Na tvé vánočce jsem si pošmákl.:-)R^

0 0
možnosti
KT

hezký! ty jsi prostě dokonalá pekařka. hezký svátky a ještě pspěšnější další rok

0 0
možnosti
KC

Kdyby se mě Bůh zeptal, co si přeji na tytoVánoce, tak mu odpovím, aby s láskou opatroval toho, kdo čte tyto řádky.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
ZB

Móóóc hezky jsem si početla. DíkyV

0 0
možnosti
Foto

Mamince za vánočku a  Vám za bezva článek:-)R^. Hezké Vánoce přeji.V

0 0
možnosti