Diskuse

Víte, proč vaše dítě nemůže spát?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT
OU
Foto

Tak jsem se bál, když jsem viděl v diskuzi tu dámskou sestavu, vstoupit;-D. Ale konečně normální článek o budoucí presidentce Kajče.;-DDíky paní autorko a ode mne jasnáR^Hezký den přeji.V

0 0
možnosti
Foto

že by to s tou zodpovědností dotáhla tak daleko? ;-D

hezkej večer přeju :-)

2 0
možnosti
Foto

Ježiš, já Vás vůbec nepoznala! Pěkná-)

Tak je vidět jak se to posouvá, moje dcera, když byla malá nemohla spát, protože věřila, že u postele stojí muž v kápi...a dnes...:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju :-)

no je to drsný, dneska mají děti v sedmi letech strach o sponzoring školy ;-D

3 0
možnosti
Foto

Vypadáš dobře v té blond:-)R^ Lépe než Zeman;-D

3 0
možnosti
DM

;-D;-D;-D;-D;-D

"Autorka se v žádném případě neztotožňuje s reklamou zobrazující se na tomto blogu (pokud na Vás stejně jako na mě chvílemi hledí pan Zeman). Děkuji za pochopení :-)"

Ivano, sorry, Tvůj článek je úúžasnej, Tvůj blondlook taky, ale ta poslení věta...;-DR^R^R^

3 1
možnosti
Foto

když mě ti to tak vytočilo :-(;-D to vypadá, jako kdybych nabádala :-/

za veškeré pochvaly velmi děkuji ;-)

2 1
možnosti