Diskuse

O domečku s tlapičkami

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Má to jednu chybu....ihned dodejte foto! ;-)

0 0
možnosti
Foto

no jo, to bych nesměla bejt zběsilá a nezačít to hned uklízet. já měla strach, že to fakt bude po celým baráku (jako že skoro bylo). ale uklidním vás, chystám se na předsíň a věřím, že se zadaří ;-)

0 0
možnosti
KT

tak za 1): asi sedumkrát jsem si gůglila, jestli jste to Vy/Ty (včil nevim). ta fotka je pěknej podraz, ale suší, pani, suší. 2) prima, že píšeš/te (furt nevim). 3) Emča je ďábel a popisky jejího života mi prodloužily tan můj. 4) co dělá kocšourek?

0 0
možnosti
Foto

tak to necháme na to tykání, jo? já budu ráda ;-) taky si nejsem jistá :-)

děkuji za pochvalu :-)

emča je ďábel a kocšourek je z toho mlíka úplně nějakej "přiblblej" ;-D on pořád kouká jako kdyby mu ulítly včely. ale nebudu víc prozrazovat, chystám zase po čase "zvířecí" blog, tak tam bude napsáno víc :-)

0 0
možnosti
ZZ

:-) R^

Paní Vavřincová, pamatuji si Vás z (už delší dobu zrušeného) jiného blogu a tak jsem tento článek otevírala s přesvědčením, že toho určitě nebudu litovat. A nelitovala jsem, článek je parádní. :-)

Nevím, kterým směrem od Jihlavy svůj nový domov máte, ale dovolím si Vám dát tip na krásnou procházku či výlet: asi 18 km od Jihlavy směrem na Třebíč je krásné údolí. Na jednom jeho konci je malebné městečko Brtnice, na druhém pak zřícenina hradu Rokštejn (dostanete se tam z obcí Dolní Smrčné, Přímělkov nebo Panská Lhota). Cesta údolím má asi 8 km a není nijak zvlášť náročná. Když není po dešti, tedy bláto, je to krásný výlet. ;-)

Samozřejmě Vám přeju, ať se Vám v novém bydlí báječně a zažíváte samé zábavné rošťárny Vašich zvířecích společnic. :-)

0 0
možnosti
Foto

dobrý den :-) tahle místa moc dobře znám, prázdniny jsem v dětství trávívala i v přímělkově, takže špacírů údolím brtničky mám za sebou několik :-) máte pravdu, je tam opravdu nádherně :-) pravda, teď to vůbec nemám daleko, ale vzhledem k tomu, že je tady vybudovaná spousta nových cyklostezek, tak zkouším v létě spíš kolo :-)

na ten váš blog kouknu, vůbec jsem vás tady zatím nezaregistrovala :-(

děkuju a mějte se moc hezky ;-)

0 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, díky tomu, že jste navštívila můj nešťastný článek o volbě presidenta, jsem našel Váš blog a nádhernýR^. Píšete krásně a já Vám tiše závidím. Zvířátka jsou milé téma, zkusil jsem také o pejskovi (Láska) kamarádky.Dám si Vás do oblíbených.:-)Hezký podvečer přeji.R^

0 0
možnosti
Foto

moc děkuju za pochvalu. ale jestli trochu nepřeháníte ;-)

proč nešťastný článek? já měla odpolední, tak nevím, co se kde dělo.

a teď jdu kouknout na tu Vaši Lásku, před spaním to bude myslím přesně to pravý :-) mějte se hezky :-)

0 0
možnosti
DM

čověče, ta koč...koč...koč...ička se divně jmenuje. A to nemyslím slovo "Emilka".;-)

0 0
možnosti
Foto

no jo, já to převzala ještě od svýho bývalýho muže, ten k nim měl takovej nějakej vztah, pro kterej je to označení výstižný, a mně ti se to tak vrylo, že už to jinak ani neumím ;-) ale vztah k nim mám úplně opačnej !!V

0 0
možnosti
JP

Moc pozdravuju někam k Jihlavě, Vás, Pepinu i Emilku. Ať se Vám tam daří! A přeju hodně inspirace k dalšímu psaní. I ten bestseller bude ;-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju, pozdravy vyřídím ;-)

mějte se fajn :-)

0 0
možnosti
Foto

Milý, příjemný, usměvavý:-)

1 0
možnosti
Foto

prostě celá já ;-D

děkuju :-)

1 0
možnosti

...krásný pohlazení po duši...díky:-)

1 0
možnosti
Foto

krásný komentář :-) děkuju ;-)

1 0
možnosti