Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ježikača

3. 5. 2011 14:05
ho, ho, hó!

to jsem se posmála. a nožičky v průběhu vaření uříznout a samostatně hodit do vody nešly? nebo chvíli ji strčit dólu hlavičkou a chvilku nožičkama? že byste to jako měla provařený tejnoměrně? ;-D angína je svinstvo a ten počítatel, co vám ji dones do baráku vám měla taky donést alespoň ten nákup. to mu teda vyřiďte.;-O

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

3. 5. 2011 17:19
Re: ho, ho, hó!

počítadel ;-D;-D;-D no vy mi dáváte ;-DR^

slepička nakonec, když se asi dvě hodiny vařila, povolila a šla konečně do toho hrnce zašprajcovat celá ;-) a polívčička byla mňam mňam ;-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

24. 4. 2011 21:53
Btw..slepice..

není to kanibalismus? ;-D

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

24. 4. 2011 21:59
Re: Btw..slepice..

i kdyby ;-D když je to tak dobrý ;-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

24. 4. 2011 21:52
Teda, kdybys byla zdravá,

nenapíšeš ani řádek, co?! ;-O ;-D R^

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

24. 4. 2011 22:01
Re: Teda, kdybys byla zdravá,

no možná bych napsala úplně něco jinýho, ale nevím kdy, protože v tu dobu, co jsem psala bych se určitě poflakovala na chaloupce ;-)

0 0
možnosti
K

kiwiisek

24. 4. 2011 16:53
slepice :o)

ahoj marode:-),jsem zjistil , že jsem zaregistrovanej8-o;-Dono má zejtra lejt , tak tě to mrzet nemusí:-):-)ale česneková kůra je taky dobráR^ta je skoro na všechno;-D

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

24. 4. 2011 17:21
Re: slepice :o)

ahoj :-) no to teda taky koukám 8-o nemusí mrzet, jo? ;-( byls dneska venku? den jak tele a já tady musím čumákovat zavřená ;-(

a česnek přišel do tý polívky, to se rozumí samo sebou ;-)

0 0
možnosti
JL

jjyyy

23. 4. 2011 23:32
Na laringitidu přímo nevím, ale na každé

"nastuzení" hned v začátku choroby léta funguje můj vynález, kterému říkám Medvědí mlíko : homeopatický jin jinem jang jangem rozestelu postel, dám vařit 1-1,5 dl rumu s medem, máslem, hřebíčkem, skořicí, badiánem, barevným pepřem, čilím, zázvorem. Vzkypět (HLÍDAT, na plynu rádo chytí), přecedit do odpovídajícího hrnečku, zchladit šťávou z citrónu, sednout na postel a co nejteplejší nejrychleji vypít. Z posledních sil se přikrýt a probudit se zdravý. Pokud jsem zachytil první projev choroby u sebe nebo u blízkých, funguje to 100%.

Vařenou slepice s pařátama koukajícíma z hrnce podávali Maďaři doma i na Slovensku.

Já bych ty nohy ve správném místě usekl. Je to pochoutka, ale bez papiňáku neuvařitelná.

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

23. 4. 2011 23:50
Re: Na laringitidu přímo nevím, ale na každé

tak ten recepis jsem kdysi zkoušela, ale to možná funguje fakt jenom na obyčejný nachlazení. jinak po něm bejvá ještě hůř ;-)

sekat nemám čím :-( si možná něco pořídím. nebo si radši koupím novej papiňák ;-) ale náhodou... dobré dílo se podařilo, právě jsem polívku dovařila ;-)

0 0
možnosti
PN

kluk.od.lopaty

23. 4. 2011 22:58
Dlouhé...

Ale hezké!!!;-):-)

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

23. 4. 2011 23:00
Re: Dlouhé...

no to víte, jsem dva dny nemohla mluvit, tak teď to chvíli trvá, než se vykecám ;-D

díky :-)

0 0
možnosti
PF

Pej-ťa

23. 4. 2011 22:48
Smích..

:-):-):-);-D;-D;-D;-D:-P;-)

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

23. 4. 2011 22:49
Re: Smích..

:-P:-P:-P;-)

0 0
možnosti
V

Viki007

23. 4. 2011 22:32
Jestli to s tou slepicí

nebude stejný, jako když spisovatel Hašek vařil vejce na měkko. Čím déle je vařil, tím byla tvrdší :-P.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

23. 4. 2011 22:16
Obyčejné KHCD...

...a na to Ti napsal ATB? 8-o Zastřel toho MUDra ;-) ;-D R^

0 0
možnosti
KV

_-1-_

23. 4. 2011 21:24
Jóóó .... vedle mne to taky frká

a nadává a běduje a sakruje .......... a já si raději ani říct, že za to můžou určitě ty hnusný pyly z břízy. Taky bych zítra nemusel dostat najíst. ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS