Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

8. 12. 2010 17:43
...

juhulele hle hle;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

8. 12. 2010 18:02
Re: ...

ty by ses taky mohla pustit rovnou do básní ;-D

0 0
možnosti
VJ

velký jarda

8. 12. 2010 7:35
aby jste dostala inspiraci

přidávám další  básnické skvosty k rozboru:

Na přechodu pro chodce, drtí Tatra důchodce,

drtí, drtí, drtí, důchodce se vrtí...

nebo

hýkal  žvýkal v hubě výkal

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

8. 12. 2010 9:02
Re: aby jste dostala inspiraci

ovšem toto jsou velmi nosné verše ;-D se začínám bát, že to s tím těžítkem zase nedopadne :-/;-(;-D

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

7. 12. 2010 22:44
Chyba(vaše ne) lávky...

Kdybyste tohle "vypustila" dřív,dal bych vám letos i hlas do básníků... ;-D

PS.Kdyby ale fungoval závazný slib od organizátorů - V každé kategorii můžete hlasovat pro tři různé blogery, a to až do půlnoci pondělí 13.prosince - tak bych jako svůj druhý hlas v této kategorii dal vám... Leider,bitte - tohle nešlo,po mojem udělení mýho hlasu se mi už to druhý,třetí vokýnko nevobjevilo ;-€;-O

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

7. 12. 2010 23:08
Re: Chyba(vaše ne) lávky...

já to tušila, že prorazím ;-DR^

no jo, ono se to asi musí zaškrtnout najednou, já u ženských taky začala po jedný a další mi to nevzalo. tak jsem u chlapů zaškrtla rovnou tři a snad to tak bylo správně :-/;-) ale díky za snahu :-)

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

7. 12. 2010 21:44
Koupil jsem z vlastního rozpočtu...

...těžítko;-) Těsnohlídkova kolik? ;-D;-DR^

0 0
možnosti
ŠP

stepankapivovarnikova

7. 12. 2010 20:54
...

;-D;-D;-D

Budete-li psat basne tohoto stylu, tak pristi rok mate tezitko v kapse R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS