Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

akki

28. 6. 2009 16:59
Nic moc.

Robin byla čtivá knížka, ale pak mě autorka zklamala svý neochvějným soudružstvím Možná, že další dílo se odvíjelo podle stranické linie.:-(

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

28. 6. 2009 17:18
Re: Nic moc.

Robin se mi tolik nelíbil :-/ neříkám, že vůbec, přečetla jsem ji, ale nijak mě nenadchla.

0 0
možnosti
DB

dejavu26

28. 6. 2009 15:17
Krizenec mezi biochemii a cervenou knihovnou

Prestoze je knizka velmi ctive napsana a taky jsem si ji rada precetla, je potreba mit na pameti, ze je to predevsim cervena knihovna, rizla ucebnici biochemie a necerpat z ni od znacne prepjate Frybove priklady pro zivot. ;-)

0 0
možnosti
IV

Ivana Vavřinová

28. 6. 2009 16:43
Re: Krizenec mezi biochemii a cervenou knihovnou

pod červenou knihovnu já řadím úplně jiný tituly ;-D a kdybych měla z každé knížky čerpat příklady pro život, to bych dopadla ;-DR^ ale mně se prostě a jednoduše líbila ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS